Thursday, June 23, 2011

the moving process (what to do with all this clothes) ?

Jeden by neřekl, jak těžké je se stěhovat se. Ještě těžší je rozlišovat na to, co člověk potřebuje s sebou, co by se mu mohlo hodit, na co nesmí zapomenout a bez čeho se naopak obejde. Jsem zvyklá hodně cestovat, většinou si vezmu s sebou pár věcí a pak všechno pokoupím v zahraničí, ráda nosím nové věci a pořádný shopping beru jako součást té správné dovolené. Tak se mi stalo, že se mi oblečení nějak nakupilo, hlavně to letní a taky šaty. Letní oblečení protože jsem přes léto většinou někde pryč a tak co jsem si minulou sezónu koupila zůstane doma a já se vracím s dalším kufrem plným letních věcí, bohužel je pak už zima a tak letní věci zůstanou viset ve skříni a další letní sezónu zase s prázdným kufrem za velkou louži, proč také tahat dříví do lesa. No a tak se ze mě úplnou náhodou stal sběratel letních věcí, které jsou nenošené a hlavně neunositelné. Šaty jsou etapa sama o sobě. Jsem nejvíc ráda, že se nošení šatů stalo součástí víkendových akcí a my si  bez nich protančenou noc po klubech už neumíme představit a vytahujeme je nejen na večeře ale i třeba na kafe. Šaty vypadají žensky a umí toho hodně schovat, člověk si může klidně pochutnat na pořádný večeři aniž by pak bylo někde něco vidět. Moje láska k šatům je obrovská. Stačila likvidace jednoho stojanu na šaty a postel skoro nebyla vidět.

Modrý, červený, žlutý, tyrkysový, zelený, na ramínka, bez ramínek, na jedno rameno, krátký, dlouhý. Mám VŠECHNY. Abych se vůbec vyspala musela jsem celou tu hromadu přesunout na postel. Až když jsem to viděla takhle pohromadě, došla mi ta marnivost, některé měly totiž ještě cedulku. Neskutečný, kde jsem to všechno vzala ? A hlavně který si vybrat s sebou do nového bytu. Bohužel se mi tam všechno asi vejít nebude a budu muset vybírat, ach jo.
Boty který si beru s sebou do nového bytu, ty letní. Mám ráda, když si můžu vybírat a nejsem omezená jen určitým oblečením či botami, které třeba nemusí jít tolik k sobě. Víc bot nám jednoduše dává větší svobodu. Někdy zkouším i 10 párů, než se rozhodnu, který si teda vezmu.
--------------------------------------------------------
One would not say how hard it is to move to a new place. Even harder is to distinguish what a person needs to take with, what can we not forget and what on the other hand can we leave at home. I am used to travel a lot, I usually take with me only few things and then everything buy abroad, I like to wear new things and a good shopping is to me a part of a good holiday. Thats how happened, that I somehow accumulated clothes, especially summer clothes and dresses, of course. Why do I unwilling colect summer clothing ? Coz during the summer time, I'm usually off somewhere and so what I bought last season remains at home and in fall I go back with another suitcase full of summer clothes, but there is no time to wear it anymore, coz its cold, so things will remain hanging in the closet and another summer season again - the same process. I am off to the US and why to take the wood into the forest. And so I became collector of summer items that are unworn. Dresses are the capture itself. I am very happy that the wearing of dresses has become part of the weekend events and we wear them no longer olny when going out to clubs but also for dinner or just for a coffee. Dresses look feminin, can hide a lot and you can still enjoy a good dinner. My love for dresses is huge. One part of my closet are only dresses. 
Blue, red, yellow, turquoise, green, with straps, strapless, one shoulder, short, long. I have ALL of them. When I saw all this together, I realized that vanity, some have even had a tag. Unreal, where did I get it all? And what to choose to take with me into the new apartment. Unfortunately, everything will definitely not fit to my new cloackroom and I have to choose, oh yeah. 


No comments:

Post a Comment